Logela



3.Proiektu honetan 20m2ko gela laukizuzen baten antolaketa egokia egitea zen helburua. Logelak, zenbait baldintza izan behar zituen, horrela nire hirugarren proiektu honetan nirea era honetan antolatzea erabaki nuen.
 Logelaren dimentsioak, 4x5 mkoak ziren eta komuna elean jartzea erabaki nuen beste eremuetan espazio gehiegi ez kentzeko. 



Nire logelan garrantzi handiena duen ezaugarria, bi espazio garrantzitsuenak ondo banatzea da. Hau da,  deskantsurako espazioa eta lanerako espazioa ondo banatzea. Hala ere, haien artean konexioa lortzen saiatu naiz, elementuak lotuz. Adibidez mahaiak, apalategiak eta oheak bat egiten dute altzari bakarra osatuz.





Zuzenketaren ondoren, nire ideia mantenduz, espazioak hobeto banatu eta logelari handitasuna eman diot leihoen tamaina handituz eta ispilu bat kokatuz. Gainera komunean ate "korredera" bat ipini dut, ateak komunari espazioa kendu ez diezaion. Hemen duzue nire proiektuaren azken emaitza.













You Might Also Like

0 iruzkinak